Jak se připravit na propojení přepravců 🚚


Prosím věnujte zvýšenou pozornost následujícím řádkům!


Abychom Vám mohli pomoci vše správně nastavit, budeme potřebovat přihlašovací údaje k jednotlivým přepravcům. Níže najdete rychlý přehled, co který přepravce vyžaduje.


Napište si seznam přepravních služeb a typů doručení, které nabízíte ve svém e-shopu. Následně v seznamu níže najdete potřebné údaje, které jsou k propojení nezbytné.


POZOR, VĚTŠINU PŘEPRAVCŮ JE NUTNÉ KONTAKTOVAT PŘEDEM E-MAILEM.


*Kliknutím na název přepravce se dostanete do podrobného návodu, kde dané informace získat.

Přepravce Co budete potřebovat Je třeba kontaktovat přepravce emailem PŘEDEM?
Balíkonoš API Token z klientské sekce Balíkonoše Ne
Česká pošta Přihlašovací údaje do služby Podání Online ČP a Vaše technologické číslo. Ne
DPD

Přihlašovací jméno a heslo do GeoAPI, Zákaznické ID,

Customer Address ID

Ano
GEIS Přihlašovací údaje do systému GEIS: Customer Code a Heslo. Ano
GLS Přihlašovací údaje do systému GLS (Uživatelské jméno a Heslo). Ano
Messenger Přihlašovací údaje do systému Messenger (Zákaznické číslo, Heslo a importKey). Ano
Pošta Bez Hranic Údaje z klientské sekce PBH: Identifikační číslo a API klíč. Ne
PPL Přihlašovací údaje do API PPL (Uživatelské jméno, Heslo a Customer ID). Ano
WE|DO (InTime)

Přihlašovací údaje do systému WE|DO (InTime), (Uživatelské jméno a Heslo).



Ano
WE|DO (Uloženka) ID obchodu a Klíč API z klientské sekce Uloženky. Ano
Zásilkovna Heslo API a Označení odesílatele z klientské sekce Zásilkovny. Ne

V případě, že si i tak nevíte rady, napište nám na chat. Rádi Vám pomůžeme. 🦊

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.