Jak fungují "důležité" zásilky? ⚠️


V sekci Důležité budete upozorněni na každou zásilku, která má při svém doručení nějaký problém a hrozí jí nedoručení a vrácení na sklad. Např. se jedná o stavy:

  • Mírně zpožděné doručení
  • Zpožděné doručení
  • Nezastižen
  • Nesprávná adresa
  • Nevyzvednuto > 3 dny
  • Nevyzvednuto > 5 dnů
  • Ostatní


Aktivním řešením těchto zásilek můžete výrazně snížit počet nedoručených zásilek.


Příklad fungování: Bude-li zásilka cestovat s GLS do Dánska, kde je standardní doba doručení 2 dny, příznak Mírně zpožděné doručení se ve Štíteknabalík.cz objeví 3. den doručování (pakliže není zásilka stále doručena), příznak Zpožděné doručení poté 4. den ode dne odeslání. Stejným způsobem pracuje Štíteknabalík.cz se všemi přepravci do všech zemí.


U mezinárodních zásilek pracuje příznak Zpožděné doručení s dobou doručení, kterou uvádí přepravce jako standardní.


Pakliže byste chtěli změnit, které zásilky mají být označeny jako "Důležité", mrkněte sem: https://app.stiteknabalik.cz/settings/notifications , nicméně první nastavení jsme již udělali za Vás.


Můžeme Vám poradit jak co nejvíce zvýšit doručitelnost Vašich zásilek? Napište nám na chat a rádi Vám poradíme.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.