Jak stornovat zásilku 🛑
Aktualizováno před více než týdnem

Pakliže přepravce umožňuje stornovat zásilku, nabízí tuto možnost i Štíteknabalík.cz. Tato možnost je u každého přepravce jiná a také je možné zásilku stornovat v různé fázi doručování (pouze neodeslané zásilky či i již odeslané).

Ve chvíli, kdy dojde ke stornování zásilky uživatelem Štíteknabalík.cz, nedochází nadále k aktualizaci T&T stavů u přepravce. Proto je nutné jej používat pouze v případech, kdy se skutečně jedná o storno před odesláním. Pokud např. dojde ke zrušení objednávky zákazníkem v průběhu doručování, je nutné použít funkci Ukončit doručování (viz výše) a nastavit stav Nedoručeno či Vráceno (dle reality).

V případě, že si i tak nevíte rady, napište nám na chat a rádi Vám pomůžeme.

Dostali jste odpověď na svou otázku?