Prosím věnujte zvýšenou pozornost následujícím řádkům!
Abychom Vám mohli pomoci vše správně nastavit, budeme potřebovat přihlašovací údaje k jednotlivým přepravcům. Níže najdete rychlý přehled, co který přepravce vyžaduje.
Napište si seznam přepravních služeb a typů doručení, které nabízíte ve svém e-shopu. Následně v seznamu níže najdete potřebné údaje, které jsou k propojení nezbytné.
POZOR, VĚTŠINU PŘEPRAVCŮ JE NUTNÉ KONTAKTOVAT PŘEDEM E-MAILEM.
*Kliknutím na název přepravce se dostanete do podrobného návodu, kde dané informace získat.
Přepravce | Co budete potřebovat | Je třeba kontaktovat přepravce emailem PŘEDEM? |
API Token z klientské sekce Balíkonoše | Ne | |
Přihlašovací údaje do služby Podání Online ČP a Vaše technologické číslo. | Ne | |
Přihlašovací jméno a heslo do GeoAPI, Zákaznické ID, Customer Address ID | Ano | |
Přihlašovací údaje do systému GEIS: Customer Code a Heslo. | Ano | |
Přihlašovací údaje do systému GLS (Uživatelské jméno a Heslo). | Ano | |
Přihlašovací údaje do systému Messenger (Zákaznické číslo, Heslo a importKey). | Ano | |
Údaje z klientské sekce PBH: Identifikační číslo a API klíč. | Ne | |
Přihlašovací údaje do API PPL (Uživatelské jméno, Heslo a Customer ID). | Ano | |
Přihlašovací údaje do systému WE|DO (InTime), (Uživatelské jméno a Heslo).
| Ano | |
ID obchodu a Klíč API z klientské sekce Uloženky. | Ano | |
Heslo API a Označení odesílatele z klientské sekce Zásilkovny. | Ne |
V případě, že si i tak nevíte rady. Napište nám na chat. Rádi Vám pomůžeme. 🦊