Všechny sbírky
Centrum nápovědy Štíteknabalík.cz
Jak se připravit na propojení přepravců 🚚
Jak se připravit na propojení přepravců 🚚
Aktualizováno před více než týdnem

Prosím věnujte zvýšenou pozornost následujícím řádkům!

Abychom Vám mohli pomoci vše správně nastavit, budeme potřebovat přihlašovací údaje k jednotlivým přepravcům. Níže najdete rychlý přehled, co který přepravce vyžaduje.

Napište si seznam přepravních služeb a typů doručení, které nabízíte ve svém e-shopu. Následně v seznamu níže najdete potřebné údaje, které jsou k propojení nezbytné.

POZOR, VĚTŠINU PŘEPRAVCŮ JE NUTNÉ KONTAKTOVAT PŘEDEM E-MAILEM.

*Kliknutím na název přepravce se dostanete do podrobného návodu, kde dané informace získat.

Přepravce

Co budete potřebovat

Je třeba kontaktovat přepravce emailem PŘEDEM?

API Token z klientské sekce Balíkonoše

Ne

Přihlašovací údaje do služby Podání Online ČP a Vaše technologické číslo.

Ne

Přihlašovací jméno a heslo do GeoAPI, Zákaznické ID,

Customer Address ID

Ano

Přihlašovací údaje do systému GEIS: Customer Code a Heslo.

Ano

Přihlašovací údaje do systému GLS (Uživatelské jméno a Heslo).

Ano

Přihlašovací údaje do systému Messenger (Zákaznické číslo, Heslo a importKey).

Ano

Údaje z klientské sekce PBH: Identifikační číslo a API klíč.

Ne

Přihlašovací údaje do API PPL (Uživatelské jméno, Heslo a Customer ID).

Ano

Přihlašovací údaje do systému WE|DO (InTime), (Uživatelské jméno a Heslo).


Ano

ID obchodu a Klíč API z klientské sekce Uloženky.

Ano

Heslo API a Označení odesílatele z klientské sekce Zásilkovny.

Ne

V případě, že si i tak nevíte rady. Napište nám na chat. Rádi Vám pomůžeme. 🦊

Dostali jste odpověď na svou otázku?