Shoptet doplněk Štíteknabalík.cz
Aktualizováno před více než týdnem

Doplněk Štíteknabalík.cz pro Shoptet je k dispozici na adrese: https://doplnky.shoptet.cz/stiteknabalik .

Nastavení doplňku funguje nejlépe přes prohlížeč Google Chrome, doporučujeme nepoužívat Safari.


FAQ doplňku Štíteknabalík.cz pro Shoptet

K čemu doplněk slouží?

Doplněk umožňuje automatické propojení systému Shoptet a systému Štíteknabalík.cz. Po uzavření objednávky v systému Shoptet a vytvoření dokladu k objednávce se automaticky přenesou data do systému Štíteknabalík.cz, který Vám umožní zásilku uzavřít (tím dojde k automatickému přenesení dat přepravci) a vytisknout štítek.

Díky doplňku již nemusíte zadávat objednávky ze systému Shoptet manuálně nebo pomocí CSV importu, ani otevírat systémy jednotlivých přepravců.

Jak mám aktivovat doplněk?

Doplněk stáhnete zde. Před aktivací doplňku je nutné nejdříve nastavit Váš účet ve Štíteknabalík.cz, samotné nastavení doplňku Vám pak již zabere jen pár minut. Jednoduchý návod, který Vás provede krok za krokem najdete v tomto videu:

Jak získám API klíč pro aktivaci doplňku?

API klíč získáte ve Vašem účtu Štíteknabalík.cz, Nastavení -> API. Pro vygenerování API klíče je nutné, abyste měli vytvořený účet ve Štíteknabalík.cz. Pokud ho nemáte, můžete se zaregistrovat zde.

Jak mám vytisknout štítek?

Pro tisk štítků je nutné nejdříve vytvořit doklad (daňový doklad, zálohová faktura nebo dodací list) v systému Shoptet. Jednoduchý návod najdete v tomto videu:

Můžu štítky tisknout pro více zásilek najednou?

Ano, můžete. Jakmile máte pro daný den dokončenou práci v systému Shoptet a máte vytvořeny daňové doklady ke všem objednávkám, stačí přejít do Štíteknabalík.cz, v sekci zásilky kliknout na tlačítko “uzavřít zásilky” a zvolit “všechny otevřené zásilky”. Můžete stejným způsobem uzavírat zásilky i pro jednotlivé přepravce.

Dalším způsobem je nejdříve vybrat zásilky, které si přejete uzavřít a ve spodní liště kliknout na “uzavřít zásilky”.

Co když v systému Shoptet nevytvářím doklady?

Vytvořením dokladu (daňový doklad, zálohová faktura nebo dodací list) se přenáší data do systému Štíteknabalík.cz a tento krok je pro využívání ŠNB nutný. V základním nastavení doplňku si můžete zvolit jednu nebo více akcí, které tento přenos dat vyvolají.

Pokud v systému Shoptet nevytváříte doklady, je nutné začít vytvářet alespoň dodací list, pro účely přenosu dat do Štíteknabalík.cz (a dále s nimi v systému Shoptet nepracovat), případně vytvářet zásilky ve Štíteknabalík.cz ručně či pomocí CSV importu. Shoptet neumožňuje jiný způsob přenesení dat do externích aplikací.

Po vytvoření daňového dokladu nevidím odkaz do Štíteknabalík.cz

Pravděpodobně došlo k chybě v komunikaci mezi systémy. Otevřete nastavení doplňku Štíteknabalík.cz v Shoptet systému a běžte do sekce "Objednávky", zde najdete všechny Vaše objednávky. Vyberte objednávku, která se nepřenesla do systému Štíteknabalík.cz a klikněte na tlačítko "vytvořit zásilku".

Tím dojde k přenosu dat do systému Štíteknabalík.cz a vytvoření zásilky. Pokud se zásilka stále nevytvořila, zkuste daňový doklad smazat a vytvořit znovu, tím by mělo dojít k vytvoření odkazu na zásilku v komentáři. Pokud se i přesto odkaz nevytvořil, zkuste přejít přímo do systému Štíteknabalík.cz a zkontrolovat, zda se zásilka vytvořila. Pokud ji zde nevidíte, kontaktujte nás na chatu či e-mailu [email protected] .

Nedaří se mi vytvořit daňový doklad

Pokud po kliknutí na “vytvořit doklad” systém Shoptet nereaguje, kontaktujte prosím podporu systému Shoptet.

Odkaz do Štíteknabalík.cz je nefunkční

To by se rozhodně nemělo stávat. Pokud ovšem link nefunguje, zkuste přejít do systému Štíteknabalík.cz v novém okně prohlížeče a zásilku najít přímo v sekci “Zásilky”. Pokud zde není, kontaktujte nás na chatu či e-mailu [email protected] .

Jak funguje aktualizace stavů zásilek

V základním nastavení doplňku můžete mapovat stavy zásilek.

Stavy v levé části obrazovky (Rozpracováno, K odeslání, Odeslané, Doručené, Nedoručené, Zrušené) ukazují stavy zásilek v systému Štíteknabalík.cz. Ke každému stavu můžete přiřadit požadovaný stav zásilky v systému Shoptet. Ve chvíli, kdy dojde ke změně stavu zásilky ve Štíteknabalík.cz, bude automaticky změněn stav zásilky v Shoptetu dle Vašeho výběru. Dle příkladu v obrázku zásilka, která ve Štíteknabalík.cz změnila stav na "Odeslané", bude v systému Shoptet označena jako "Vyřízena".

Nastavení doplňku se mi nezobrazuje v prohlížeči Safari

Nastavení doplňku doporučujeme provádět v prohlížečích Chrome či Firefox. U prohlížeče Safari je nutné vypnout "Prevent cross-site tracking" v nastavení:

Safari → Preferences → Privacy → Prevent Cross-site tracking

Potřebuji objednávku rozdělit do více balíků

Shoptet neumožňuje spravovat zásilky rozdělené do více kusů, nicméně zásilku vytvořenou ve Štíteknabalík.cz (a ještě neuzavřenou) můžete upravit a rozdělit do více balíků.

Potřebuji zásilku upravit nebo zrušit

Zásilku můžete v systému Štíteknabalík.cz zrušit či upravit kdykoliv před uzavřením zásilky.

Můžu pro tisk štítků použít ERP nebo jiný systém?

Pro tisk štítků ze systému Shoptet je nutné použít systém Štíteknabalík.cz. Pokud tisknete štítky v systému ERP, tento doplněk pravděpodobně nebude plně funkční pro Váš proces. Zkuste nás kontaktovat na [email protected] a pokusíme se společně najít řešení.

Můžu štítek vytisknout přímo v systému Shoptet?

Ne, systém Shoptet bohužel neumožňuje přímý tisk štítků.

Co navíc mi umožňuje systém Štíteknabalík.cz?

Pokud budete po vytvoření objednávek spravovat zásilky přímo v systému Štíteknabalík.cz, můžete využívat kompletní statistiky o doručení a výkonnosti jednotlivých přepravců. Zároveň můžete využívat Notifikační centrum, které Vás automaticky upozorní na problémové zásilky a díky tomu můžete komunikovat se zákazníky a zvýšit pravděpodobnost doručení zásilek.

Potřebujete s něčím poradit?

Napište nám na chat nebo e-amil [email protected] a vše společně vyřešíme.

Dostali jste odpověď na svou otázku?