Jak vytvořit novou zásilku 📦
Ve Foxdeli existují 3 způsoby, jak vytvořit novou zásilku:
- Ruční vložení (popsáno níže)
Import pomocí CSV souboru
(více v samostatném článku zde)
API napojení
(více v samostatném článku zde)
Ruční vytvoření zásilky
Vpravo nahoře klikněte na tlačítko Nová zásilka -> Ruční vložení .
Ve formuláři postupujte odshora dolů, vyberte požadovaného přepravce a přepravní službu, zvolte svozové místo ze kterého zásilku odesíláte.
Dále zadejte údaje o příjemci. Nezapomeňte vyplnit kontaktní email a telefon.
Následující informace o zásilce. Pokud je zásilka na dobírku, vyplňte požadovanou částku, dobírka se objedná automaticky. Váha a rozměry zásilky jsou také nezbytné. Pokud si chcete rozměr balení uložit, stiskněte symbol zelené diskety vedle formuláře.
Doplňkové služby se k zásilce objednají automaticky. Pokud se Vám některá z doplňkových služeb (email nebo sms avízo) nezaškrtla automaticky, běžte do Nastavení -> Přepravci -> Editace přepravce -> Doplňkové služby
Po kliknutí na tlačítko Uložit zásilku dojde k vytvoření zásilky, která je připravena k odeslání, nicméně přepravní data zatím nebyla odeslána k přepravci.
K objednání přepravy je nutné zásilku uzavřít.
A následně vytisknout štítek. Podrobný návod tisku štítku naleznete zde:
https://podpora.stiteknabalik.cz/cs/articles/4644239-jak-tisknout-stitky
V případě, že si i tak nevíte rady, napište nám na chat a rádi Vám pomůžeme.