Jak vytvořit novou zásilku 📦


Ve Foxdeli existují 3 způsoby, jak vytvořit novou zásilku:

  1. Ruční vložení (popsáno níže)
  2. Import pomocí CSV souboru

    (více v samostatném článku zde)

  3. API napojení

    (více v samostatném článku zde)


Ruční vytvoření zásilky

Vpravo nahoře klikněte na tlačítko Nová zásilka -> Ruční vložení .

Ve formuláři postupujte odshora dolů, vyberte požadovaného přepravce a přepravní službu, zvolte svozové místo ze kterého zásilku odesíláte.

Dále zadejte údaje o příjemci. Nezapomeňte vyplnit kontaktní email a telefon.

Následující informace o zásilce. Pokud je zásilka na dobírku, vyplňte požadovanou částku, dobírka se objedná automaticky. Váha a rozměry zásilky jsou také nezbytné. Pokud si chcete rozměr balení uložit, stiskněte symbol zelené diskety vedle formuláře.

Doplňkové služby se k zásilce objednají automaticky. Pokud se Vám některá z doplňkových služeb (email nebo sms avízo) nezaškrtla automaticky, běžte do Nastavení -> Přepravci -> Editace přepravce -> Doplňkové služby

Po kliknutí na tlačítko Uložit zásilku dojde k vytvoření zásilky, která je připravena k odeslání, nicméně přepravní data zatím nebyla odeslána k přepravci.


K objednání přepravy je nutné zásilku uzavřít.

A následně vytisknout štítek. Podrobný návod tisku štítku naleznete zde:

https://podpora.stiteknabalik.cz/cs/articles/4644239-jak-tisknout-stitky


V případě, že si i tak nevíte rady, napište nám na chat a rádi Vám pomůžeme.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.